keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Heidoooo!

Edellee kunnollist postausta odotellessa, koska mä oon reissun pääl ja mä en saa kuvii koneelle :(

Blah tälläne tylsä ilmotus vaa..

Olin muute tänää Virossa Tallinnassa ekaa kertaa sillee kunnolla :) Oli tosi halpaa ja kivaa ja ihania ihmisiä :) Sain jopa mun pinkit raidat pois, mitkä jotenki kummasti ilmaantu mun hiuksiin... Hyi. Nyt tehohoitoja tukkaan että pysyy hyväs kunnos ja kasvais :) Harmi vaa unohin kaikki ne tehohoidot sinne Viroon... Ne lupas kuitenki laittaa ne säilöön ja saan ne joskus sadan vuoden pääst ku eksyn sinne taas... Ehkä ostan jotan väliaikasii.

Mut mitäs ootte mieltä, jos esittelisin videolla vaikka mun Viron ostoksia? :) Multa on pyydetty aika paljo videopostauksia, et jos uskailtaisin nyt tehä sen ku olis jotain aihettaki mistä selittää ;D

Loppuun viel jotain mihin oon nyt ihastunu! Vissii vähä myöhässä..



Ei kommentteja: