tiistai 16. elokuuta 2011

Pitkästä aikaa!

Mulla alko eilen lukio!!! :) Ensivaikutelma ainaki on ollu tosi kiva. Opettajat on ihan rentoja ja luokkaki kiva :) Kohta vois alkaa väsäilee ensimmäisiä läksyjä ;D Ja hahah, meidän matikan ope  vaikutti just huipulle!

Nii viikonlopusta sen verran et vietettiin se Alinan kaa Oulussa mun äidin kaverin kämpillä :) Päivät oltiin Oulussa keskustassa shoppailemassa ja illat vahdittiin sit Pietua, joka on mun äidin kaverin lapsi ku äiti ja Pietun äiti oli juhlimas äipän synttäreit =) Oli muuten tosi kivaa! :D Eka ilta vaa jotai riehuttiin ja Alina ramppas yläkerrassa jossain bileissä ja mä vaan piirtelin mun kalenteriin ;D Sit katottii yöl O.C.ta ja kuhan vaa oltii. Seuraavana päivänä sit tutustuttii Maxiin (Anttiin) ja Mikkoon ja ne hengaili sit illan meidän kaa ;D Mul on jotain ihme kuvii, mut ne on Alinan kameras, jotka toivon saavani tänäää jos Alina tois kameran mulle illaks lainaa. Eli kuvii tulee hyväl tuuril jo tänä iltana :)

Tässä jotain mun webbisekoiluu hehehe,







Ei kommentteja: