sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Australia we are coming!

Ollaan tänää alettu Minnan kaa urakalla ajaa meidän Australiaan lähtöä eteenpäin. Ollaan siis ens kesäks suunniteltu sinne lähtöä. Mun pikkuserkut asuu siellä ja ne on kyselly mua käymään siellä, joten päätettiin tarttua tilaisuuteen. Alettiin tänää kerää rahaa meidän lentomatkoihin, jotka kestäää sen mukavat 25h ;D Tänää siis päätettiin laittaa nettiin myyntiin kaikkea turhaa ja ylimääräistä, mitä mult ja Minnalta löytyy. Idea lähti siitä, ku olin heittämäs mun pidennykset roskiin (ne on siis aivan liian ohuet mulle... :( ), joten Minna tuli ja pelasti ne. Se päätti myydä ne netissä ja eihän ne ehtiny olla myynnissä päivääkään, ku joku halukas kävi ostaa ne :P Joten ihan jees! Laitetaan kans Minnan kans täs lähipäivinä kirpparipöytä josta informoin sitte lähemmin ;D Kaikki tottakai sinne shoppailee sit!

Syysnäkymää mun ikkunasta!




1 kommentti:

nooris kirjoitti...

hienoja kuvia!:)