tiistai 22. marraskuuta 2011

Turku! 18.-20.11.

Ekaks ihan tosi tärkeetä infoo: MUN KAMERA ON HAJONNUT!!!! Mystisesti sen näyttö on aivan musta, kuvii kyl saa otettuu ja ne näkyy sit koneella, mut en pysty ottaa sen näytön kautta eli näyttö vissii rikki??!? Suunnitelmis olis toivoo järkkäriä joululahjaks, joten jouluun asti postaukset varmaa aika harvassa, koska en saa kunnollisii kuvii.. :(

Mulla oli maailman paras viikonloppu PITKÄÄN aikaan! Oltiin Turus Maata näkyvissä -festareilla ja vitsi oli kivaa! Ne bändit oli ihan sika hyvii ja muutenki oli just huippua koska olin siel parhaas seuras! Shoppailtiin jonku verran ja mä löysin itelle tosi kivan uuden laukun :) Harmi, mul ei oo siitä kuvaa koska en jaksa ruveta kuvailee tol mun kameralla, koska ei ikinä tiiä millo kuva onnistuu, millo siit tulee tarkka ja millo epätarkka... Mulla on nyt kuitenki mun ottamii kuvii mun surkeel rikkinäisel kameralla sielt festareilta ja lisäilen niitä nyt :D Lisään lisää heti sit ku saan Maijult ja Iirikseltä parempia kuvia ja niil on niit paljo enemmänki! Mul ei oikeestaa oo ku ekalt päivält ku pari kuvaa, koska en jaksanu raahata sitä kameraa mukana...













Skillet jäi kokonaan kuvaamatta, mikä oli kyl ehdoton mun suosikki LZ7 lisäks! Tässä vähä maistiaisii biiseistä,


Tässä biisissä aloin itkee, ku toi laulaja kerto, miten tää biisi synty ja mistä tää kertoo :(

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

näin sut siellä festareilla lauantai illan tauon aikana ku menitte tyttöjen kaa ostaan vettä vesipisteelt:D:D permannol. jos oikee muistan siis. ja sit turussu olitte meidän kaa samaan aikaan kaupungilla:)) olis kiva tutustua!!

ada kirjoitti...

Oikeesti??? Niin siistiä! Kerro kuka oot?:P Ja joo käytii Alinan kaa ostaa vettä siit vesipisteelt! Mustaki olis kiva tutustua!

ada kirjoitti...

Ja nii oltii permannol! :P Mis sä olit?