tiistai 9. marraskuuta 2010

if you ever loved somebody put your hands up!

mitäh sain vihdoin hommattuu itteni postaamaan!:D meinasin jo yhes vaihees etten jaksakkaa ruveta pitää blogiii, mut en mä sit voinu lopettaaa ku näide tekemine vaikuttaaaa just sille mun jutulle!:D vaikkei tää mun blogi ulkosesti mikää kauheee ihmeellinen ookkaa........ vähä opettelua viel tän kans..:D no sain nyt kuitenki kuvii koneelle ni aaattelin vähä päivitellä tännekkiii.

Tänää oli ärsyttävä päivä koulus!:( mul oli kouluu kymmeneks ja meinasin silti myöhästyyyy... sit meil oli enkun koe joka meni kyl nii penkin alle et !!!!!!!!!!!!!!! oon vihane. vaikka luin kyl siihe mielestäni iha hyvi :D en vissii kuitenkaa tarpeeks ku en tajunnu siit kokeesta mitää en osannu oikee vastata mihinkää ja mun aivot vaa löi tyhjää... sit olinki hermona loppupäivän mut koulun jälkee oli kiva ku menin hommaa itelle salikortin ja tänää illal pääsen sit bodailee!!!:) woaa en malta oottaaa salilla käymine on nimittäi tosi kivaa!

Eilen illal olin ultratehokas ku päätin laittaa mun huoneen iha uutee uskoo. siivosin sen kokonaaa ja heitin kaikki turhat romut roskiii ja vaihoin järkkäää. voin sanoo et oon tyytyväinen!:) oon nimittäi tosi laiska siivoo et tommone äkilline siivousvimma ei kyl ollu ollenkaa pahitteeks.. hehe

laitan tähä nyt kaikkii kuvii mitä täs kertyny ku en oo jaksanu lisätä koneelle!

...apuaa näis joissaki on iha kamala laatu

pilviiiiiii<3 mun pikkusisko


tuuuutu<3 mun toine pikkusisko :)


jesper ja julia ku olin stadis kattomas niitä!:)

...ja täs ellu <3




ööö tos mun tän päivän asu :DDD ei kyl mitkäää erikoiset vaatteet
liivi lindex, toppi only, sukkikset varmaaa PRISMAST :D

Ei kommentteja: