torstai 11. marraskuuta 2010

I wanna boom bang bang with your body yo!

Tänäää oli tosi hauskaa koulussa ku meil oli toivekonsertti!:D Naurettii hulluna varsinki minä ja mime ku sieltä tuli kauheena kaikkii terveisiä tyylii "mime ja ada on parhaita" "mime ja ada on viisaita" yms :D Ei toki oltu me asialla... Sit koulun jälkee mentii kaupunkii ja mä hukkasin mun lompakon!!!:( Se oli mulla seppälässä KÄDESSÄ kunnes Aleksi soitti mulle eikä mul oo sen jälkee mitää havaintoo mis se olis ollu. Sit kuitenki löysin sen (ONNEKS) prisman infosta, olin jotenki ihmeellisesti jättäny sen prisman kassoile(????). JA PÄIVÄN PARAS UUTINEN: MÄ LÄHDEN KESÄKUUSSA ITALIAAN!!!! wooaaaa en malta oottaa siel on ihanan lämmin ja vuokrataan sieltä sellanen huvila. Hiihihi toivottavasti on kylmä viikko se tääl suomes ;);)



apua noi on tosi epätarkkoi kuviii ku en löytäny sielt ku sellasen pienen ja sitä piti suurentaa hirveenä!!!:( tos nyt kuitenki jotai.... Laitan parempaa sit ku löydän :)

Ei kommentteja: