torstai 16. joulukuuta 2010

If today was your last day and tomorrow was too late

Tänään koulua ei taaskaan ollu juuri yhtään ku oltii vaa kattomas poikien sählyturnausta =) Meidän koulun pojat tuliki toiseksi! Jeeejee, meilläki koulun sählyturnaus Maanantaina ja Tiistaina ja meikäläine maaalisa :D Oon mä vissii välil kentälläki, mut pääasias maalis. Joo sitte ku päästii koulusta ni kotona siivoilin huoneen ja lähin Keksin kans kaupunkiin. Mentiin minä, Erkku, Mime, Keksi ja Lotta kattoo Keksille sisareni puolesta. Apua se oli ihan hirveeee leffa!!!:( Mut samal niin ihana ja hyvä! Itkettiin kaikki ihan hulluna ja varmaaa kaikki kyynelkanavat ihan loppuun... Oli kuitenkin tosi ihana ja ilta ja mulla on maailman ihanimpia ystäviä! <3 Ja oikeesti oon niin onnellinen ku kukaan mun läheinen ei oo sairas ja oon itekki terve. Omat ongelmat rupes kyl tuntuu tosi pieniltä ton leffan rinnalla... Suosittelen kattoo! Sellane leffa mikä laitto oikeesti ajatteleen.


PS TÄNÄÄÄÄ ON MUN NIMPPARIT JEE :DD

Ei kommentteja: