perjantai 3. joulukuuta 2010

oi maamme suomi synnyinmaaaa!!!

Tänää aamulla heräsin puol seittemän. Käytin koko aikani ennen koulua hiusten kihartamiseen ja mun kynähämeen ja villatakin ettimiseen. Lopputuloksena kouluun saavuttuani mul ei ollu mitä noista :D Tulin yhteiskuntaopin kokeesee 15 minuuttia myöhässä ja olin niiiiiiiiin vihanen et opettaja ei ees huutanu mulle! Itsenäisyysjuhla kuitenki oli ja meni ja koulun jälkee mentii Keksille tekee levyä. Juteltiin siin sit kaks tuntii kaikkia syvällisiä nii joo lähinnä pojista... Menin kuuden mais kotii ja siivosin mun huoneen ja alakertaa. Sit lähin kauppaan ja mentii porukal yönäytökseen kattomaan Napapiirin sankarit. Voin sanoo et oli kyl ihan kattomisen arvonen leffa!


täs viel kuva näist mun hiuksist sit, eipä kauheena lopputulos muuttunu mut juurikasvun värjäyshä oliki tavote =)

Ei kommentteja: