lauantai 22. tammikuuta 2011

smiuuu

En oo taaskaan postaillu muutamaan päivään, mut se johtuu yksinkertasesti siitä et mul ei oo ollu _mitään_ postattavaa. Oon oikeesti vaa ollu koton tai Lotalla ja ehk käyty prismassa mut mitään kauheen erikoista ei oo tapahtunu. Mut nii nyt aattelin kuitenki kirjotella, oltii eilen porukalla meillä. Tai minä, Mime, Asmo, Janne ja Joona. Eka pyöräilin prismaa ni oli ihan kauhee lumipyry! Sit prismalta mentii filmtownii ja Mime köpis kahesti sil matkal, eka perseelleee ja sit polvillee xD jeejeeeee vuokrattii filmtownist Inception mut meille päästyämme oli liian villi ja ahdas fiiilis et oltas katottu se leffa :D Ruvettii pelaa sit monopolii mut eihän siitäkää tullu mitää! Sit vaa lähinnä riehuttii ja jotai leikittii mun moottorisängyl xDDDDDD Loppuillast ku Mime ja Asmo oli lähteny maattiin minä, Janne ja Joona kolmestaa mun kapeella sängyllä ja voin sanoo et oli hieman ahtaaat tunnelmat XD Janne vaaa tunki jotai kaskipalleroo mun ja Joonan naamaa ja se hais kauheelle...


 Meidän monopolin pelaamisyritys

 HAHAHAHAHAHAHAHAHA tää on maailman karuin kuva :D fiksut muksut

Joonalla pakkomielle päästä joka kuvaan :D

Nää kuvat on suoraan Mimen blogista ku en jostain syystä ottanu ite yhtää kuvaa :-D Sitäpaitsi Mimellä on paljo parempi kamera!

Tänää varmaa meen kahelta sittariin kattoo jotai kisaa mis kolmel kilpailijal on 3min aikaa kerätä ostoskärryy nii paljo jotai tiettyy tuotesarjaa ku ehtii 500e eestä :D Tai jotenki näin se meni! Sit illalla varmaa katotaa toi leffa ja kuuden pintaa meenki töihin.

3 kommenttia:

Milja kirjoitti...

ei perkele toi sittarijuttu :O oon aina halunnu osallistuu sellasee!:D ai katotaanko me toi leffa ku se pitäs palauttaa viel tänää?:D

ada kirjoitti...

aa eiks oo siisti! :D Mut joo ihan sama katotaa vaa :-) vaiks meil ku äiti on töissä!

Anonyymi kirjoitti...

missä oot töissä?