tiistai 15. helmikuuta 2011

Moikka!

Tää viikko on alkanu tosi hyvin! Eilen oli ystävänpäivä, mikä oli tosi kiva päivä. Meil oli koulus halijutskat ja kerättii Iiriksen kans ehkäpä jopa 20 nimee XD Jaksettii pyörii ja kierrellä siel tasan yks välkkä ja muuten vaa löhöiltii taas jossai :D vaihteeks. Sit meil oli toivekonsertti joka oli kiva! Mentii loppupäiväst Iiriksen kans juttelee opolle siitä Rovaniemelle menosta ja se koittaa hommata meille vierailun siel. Vitsi siistii lähtee johonki Rovaniemelle tutustuu ja varmaa viel jo täs täl tai ens viikol! :D COOL! Mut Iiriksen äiti oli soittanu sinne, ni ne sano et sinne on 144 hakijaa ja ainoostaa 15 otetaan :(:( Joten taidan saada sanoo hyvästit sille paikalle. Mut yritetään nyt kuitenki! Jos en pääse ni mun kohtalo on kykkii viel tääl Raahes kolme vuotta :-D Ja niinku Iiris sano lainaten jotai Kung Fu juttua "Mikään ei tapahdu sattumasta". Joten yritetään nyt kuitenki ja katotaa mite käy.


Tänää koulus ei ollu mitää ihmeellistä, paitsi menin poikkeuksellisesti Tiistai-aamuksi jo yheksäksi kouluu. Mul oli tukiopetusta matikasta ja vitsi mä oon oppinu!!!! Äsken tein läksyjä ja osasin KAIKKI paitsi yksikönmuunnoksis mul on viel ongelmii joten toivotaan et se ei koidu mun kohtaloks. Pakko kertailla ja opetella niitä, koska meil on Perjantaina matikan kokeet :( Mut onneks Perjantai illaks taas suunnitteilla kaikkee kivaa, joten enköhän mä yhet matikan kokeet kestä ;) Tänään oli muuten Ruotsin koe, joka meni oikeesti ihan hyvin! Tai ainaki Ruotsin kokeeks. Mykkälä on vaa nii tiukka ku se tarkastaa niitä kokeita joten pelkään pahoin et saan aika paljo kaiken maailman huolimattomuusvirheitä.. :D Ja ne yleensä rokottaa mua TOSI paljo kokeessa. Tänään kuitenki viel koulun jälkee kävin äidin kans kaupoilla koska tarvin uuden hopeashampoon, kasvorasvan, kasvoveden, uv-suojan hiuksille ja piti hakee viel joitain läksykirjoja koululta. Siel sit jäätii kattoo äidille vaatteita ja luulin myöhästyneeni reeneistä, koska luulin et ne olis puol kuudelta niinku yleensä. Ne alkoki kuitenki vasta kuudelta, joten missasin reenit tänää :(( Ja taidan joutuu jättää reenit välii Torstainaki ku on ne matikan kokeet Perjantain. Ei kiva!


Iiris teki mulle ihanan letin etuhiuksiin tänää koulus! Pitäs opetella itekki väsää tommone.
Eli täs se hopeashampoo ja UV-suoja hiuksille sinne Thaimaaseen.



 

Kaikenlisäks Sonja sano tänää et se tulee Lauantain käymää Raahes! Tosi siistiä ja kivaaa :-) Sonja on siis yks mun ja Lotan kaveri Helsingist. Meen siis varmaa Piehinkii Lauantaina! Ja nyt eiku hyvät yöt ja jatkot!

<3:llä Ada

Ei kommentteja: