keskiviikko 9. helmikuuta 2011

turha postaus

Tää on oikeesti aika turha postaus. Mul ei oo mitää kauhee mullistavaa kerrottavaa :D Mut tänää aamul myöhästyin vähä koulust vaik oli kympiks.. Sit jouduin laittaa sen hepatiitti A rokotteen sitä Thaimaan reissuu varten, se oli KAMALAA. Tai itseasias rokotus itessää ei ollu nii kauhee, mut mul on hirvee piikkikauhu ja ku näinki sen piikin alko oksettaa. Siin sit otin kuitenki ittee niskast kii ja aattelin et se on nopeesti ohi. Ja eihän se sattunu yhtää! Mut sen jälkee oksetti ja huimas jonku aikaa...:( Sit suunniteltii kuvikses lopputöitä ja keksin itelle aiheen. Teen sellasen kuvan mis on kolme Audrey Hepburnin kuvaa vierekkäin ja muutan aina sen taustan värii sillee et yks on pinkki, toinen turkoosi ja kolmatta en oo viel päättäny :D Ehk keltanen!


Katoin koulus kans yhtä kuvaa, sellast mis oli jo valmiina kolme kuvaa ja niihi ois vaa värittäny sen taustan, mut ne olis ollu sillee erilaisii kaikki kuvat. En oo viel päättäny kummin teen, mut sen näkee sit :D


APUAAA mä lähen koht töihin enkä jaksais... Mut pakko ja näytän kauheeelle kuolleelle oravallee XDD Huomena ois mantsan koe en jaksa lukeee miks oon tälläne laiskimus :(:( EI KIVA. ehkäpä suklaalevyn voimin??? Joku ylempi mahti pliis auta mua mun piinoissa XD

 Voisin NII olla nyt toi poika. MUT ONNEKS ILLAL TULEE SKINS!!!!!!!!!!!!! Ja uudet jaksot kaiken lisäks! PapPAPAPAPpapapaPARTY

HEIPPA mä lähen tekee töitä tälle yhteiskunnalle ->

Ei kommentteja: