lauantai 19. helmikuuta 2011

pikapostaus

Oon täs työpaikalla just ja oottelen et äitiki pääsee töistä. Tulin koneelle joten aattelin täs aikani kuluks väsätä nopeesti jotain. Eilinen oli aivan MAHTAVA :D Siitä sit kuvii myöhemmin! Kunhan äiti pääsee töistä lähen Piehinkii ja siel on SONJA!!!!! Ihanaa nähä sitäki pitkästä aikaa :-)

Oon keksiny aivan loistavan reseptin! Tai en keksiny sitä, mut oon lukenu joskus koulus Eva ja Adam -kirjaa ni siel ne teki sillee et laitto sellasen täytetyn leivän vohvelirautaan ja oi että niistä tulee IHANIA! Kannattaa varsinki laittaa juustoa koska se sulaa sinne välii ihanasti ja jos on paahtoleipää ni se on sellanen ihanan rapee ja naminam. Keksin eilen kokeilla sitä ja siinä meniki sit koko leipäpussi ku äitin kans vähä innostuttii tekee ja syömää niit :D

Nyt on oikeesti varsinki tänää ollu ihan LOISTAVAT fiilikset!!! En tiiä mut oon kokoaika tosi pirteenä ja kaikki tuntuu ihanalle ja mistää huolen häivää ja kahen viikon päästä vielä Thaimaasee. Elämä oikeesti hymyilee :) JA MINÄ MYÖS!

JUU JAAA EIKAI TÄSSÄ MUUTA, palaillaa varmaa iltasella vähintää kuvien merkeissä ;)

Ei kommentteja: