lauantai 16. huhtikuuta 2011

Heippa kaikille!

Eli mä olin eilen Alinalla yötä :P Mul ei oo sielt kyl yhtää kuvii, mut meil oli tosi hauska ilta! Oltiin kans Lotan kans, koska se oli isällää Piehingis. Yöllä ruvettii Alinan kans kattoo The last songia, mut molempia rupes väsyttää puoles välis nii paljo et lopetettii sen kattominen suosiol. Sit aamulla eli tänää tulin Alinan kyydis kotiin ku se lähti Ouluun sen serkun luo.


Nii eilisestä viel sen verran, et olin Oulussa eka aamupäivällä Oyksissa, missä todettin et mä joudun sinne leikkaukseen ens marraskuussa :/ Mulle laitetaa selkärankaan jotai titaaniruuvei jotka suoristaa sit mun selän :D Kiva vaa ku ne sano et ne raudat piippaa sit aina niis lentokoneen turvatarkastuksis ja joudun menee sinne lisätarkastuksii ja kertoo et mul on sellasii rautoi mun seläs. Mitenhän mä ikinä selitän niille sen englanniks????
Pakko sanoo et pelottaa iha hirmuna toi leikkaus, mut onneks sinne on viel jonku verran aikaa, et ehin jotenki henkisesti valmistautua. Joudun todennäkösesti olee kuukauden pois koulusta ja siin sellanen puol vuotta urheilukieltoo.... Mut enköhän mä selvii :D
Oyksin jälkee mentii shoppailee Ouluu ja äiti oli ihana ja osti mulle kengät mist oon unelmoinu oikeesti miljoona vuotta! Sit ostin ite kans shortsit ja vyön :P


H&M 29.90
                            Tää on vähä huono kuva, mut tollaset mustat shortsit 9.90 ja vyö 4.90

IHANAA Lauantai iltaa kaikille!

4 kommenttia:

Juli kirjoitti...

aaw noi kengät = ♥

ada kirjoitti...

mäki rakastan niitä!

Anni-Maria kirjoitti...

ihanat kengät:) mut eikös sun pitäis saada semmonen kortti, jossa lukee, että sulla on metallia selässä, et sitä vois aina lentokentällä näyttää..?:o

ada kirjoitti...

Kiitti! Ja joo saan mä sellasenki, mut ne sano et se on periaatteessa yhtä tyhjän kanssa, koska sellane on nii helppo väärentää ja niitä väärennettyjä on kuulemma ihan kamalasti liikkeellä :D