maanantai 4. huhtikuuta 2011

tylsä, kuvaton postaus

Eli postaus nyt kuitenki viikonlopulta. Oon taas vaihteeks mun veljen koneella, koska en oo viel saanu raahattuu tota mun omaa konetta korjaukseen. Varmaanki viimestään huomenna. Mul ei nyt siis oo kuviakaan, koska kamera on Minnalla viel toistaseks, mut saan sen vissii tänää :P Eli Perjantaina oltii siel yönäytökses, niinku edellisis postauksis kerroinki. Sit yöl viel Aleksi tuli käväsee meil ja katottii jotai twilightii XDDDD Tuli niin nostalginen fiilis, aivan seiskaluokka mieleen!:D Oikeesti oli hassuu, ku osas niitä jotain vuorosanojaki ulkoo, ku pari vuotta sitte fanitti sitä nii hulluna :P Seuraavana päivänä meidän oli tarkotus vietellä tyttöjen iltaa minä, Minna ja Iiris. No alkuilta siin vieteltiinki, mut sit tuli bilekutsu ja lähettii käväsee mun serkulla jossaki bailungeis :P Iha jees ilta sitte loppujenlopuksi. Sunnuntai meniki nukkuessa ja lenkkeillessä! Ja kävin toki reeneissäki sitte illan päälle.

Tänää ei sen ihmeempiä, illalla ehk meen käymää vanhempainillas äidin kaa ku suunnitellaan koululla meidän leirikoulua.

PS!!! Oon laihduttanu karppauksella jo 3kg viikos!:P

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

äääääää miten laihdutit????? haluan itekki!1:(

ada kirjoitti...

Eli siis oon jättäny vaa hiilarit pois ruuasta (alle 5g hiilareit 100grammaa kohden) ja sil on kyl tullu tosi nopeesti tuloksii :P

Anonyymi kirjoitti...

mutta siis eikö katota mielummin kalorimäärää?:o

Anonyymi kirjoitti...

ja ootko liikkuna tavallista enemmän??

ada kirjoitti...

En oo liikkunu tavallista enenpäää :D Ja kalorimäärää ei tosiaan katota, niitä saa periaattees syödä nii paljo ku haluaa kunha siin ruuas ei oo hiilareita!:P hassua, eikös