keskiviikko 4. toukokuuta 2011

jääkiekkoa ja pesäpalloa

Eilinen ja toissailta onki kulunu siis hyvän urheilun parissa, nimittäin jääkiekon! Ja Suomi vieläpä voitti ;) Tänään taas MAHTAVAA ku tulee Suomi - Tsêkki peli, saa nähä miten tänään käy :P


Olin tänää Aken kattomas mun hyvän ystävän Iiriksen pesis peliä. Oli tosi kivaa ja ilmaki suosi, vaikka lopuksi oltiin Aken kans ku kaks hytisevää papukaijaa jäätikössä. Ööh

 Akke valottuuu :(

Mä oon jo pidemmän aikaa miettiny tatuointia ja nyt ku olin Thaimaas rakastuin niihin ihan total!!!! En kuitenkaa raaski vielä ottaa ku oon nuori ja tulee kaikenmaailman päähänpistoja ja se on kuitenkin _ikuinen_ ja toi on joku niin kamala sana :DDD Tottakai niit kaikenmaailman laserpoistoi on, mut en jotenki luota niihin!?!? hmm. Aikasintaa 18 vuotis syntymäpäivälahjaks vois semmosen laittaa. Mut onhan ne ihan tosi niin upeita.

 Haluisin idealtaan JUST tämmösen. Tohon kylkeen joku ihana teksti, ois niin unelma.

Mut lähen tästä tekee yhteiskuntaopin tietovisan ja sen jälkeen SUOMEN PELII! ;) Hauskaa iltaaaa muruset! <3

Ei kommentteja: