sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Moikkamoi!

Mulla ei oo vielä yhtään kuvaa vapusta, ku saan Alinalta kuvat vasta huomenna :P Lisäksi oon hukannu mun kameran!??!! Tai oikeestaa se meni hukkaan jo viime perjantaina, joten se voi olla Lotalla. Miten onnistun aina hukkaan sen...

Perjantaina meil oli koulus vappugaala. :D Meniki koko päivä sitä järjestellessä. Se oli tosi kiva, valittiin kaikkia vuoden nauru tms. Olin eholla vuoden ilopilleriks ja vuoden kaveriporukaks, mut en sit voittanu kumpaakaan noista :D Perjantai iltana juhlittiin vähä Minnan kans vappua ja kaikkee juteltii ja pidettii hauskaa!

Lauantai oli kaikinpuolin ihan mahtava päivä! Paras vappu koskaan. Aamulla kävin kaupoilla äidin ja Pasin kans. Sit Alina tuliki heti meille ni en ehtiny eilen postausta väsäileen :/ Alinan kans sit illalla chillailtii vaa tuol yhel nurmel ja kuunneltii hyvää musaa. Siit sit hetken päästä sinne tuli Annika ja Roosa ja lopulta sinne tuliki aika melkosesti porukkaa :) Oli niin kivaa! Ja aivan mahtava seura, kiiitos hirmusti kaikille <3

Tänää illemmalla oon vielä Alinaa ja myöhemmin viel viimeistellään meidän musiikin lopputyö.

Rakastan näitä säitä ja ku vähä viel lämpenis ni AH <3 Ihanaa sunnuntaita kaikille ;)

PS!!!! Tänään on TOUKUKUUN eka päivä! <3

Ei kommentteja: