tiistai 31. toukokuuta 2011

K E S Ä

Näyttäis jo melkee tulevan. Otin tänää monta tuntia aurinkoa :) Mahtava fiilis! Ulkona on tosi lämmin ja sain ne legendaariset kainalorajatki taas :DDD



Tänää ku otin aurinkoo mua rupes vainoomaan KOPPAKUORIAINEN! :O Se osas vieläpä lentää! Siinä se sit varmaa kuus kertaa lens mun mahan päälle kunnes päätin ryhtyä toimiiin. Hain jonku ihmeellisen kellopelin meiltä ja seuraavan kerran ku se taas lens mun massulle mä tapoin sen... höh. Vähä traaginen tarina.


Murha-ase.

Koulussa meinas jo ainaki Lottaa alkaa itkettää ku nii haikeeta ku ei oo enää joidenki ihanien opettajien (=Ari ja Mykkis) tunteja enää lainkaa ;( Muutenki koulu on tän viikon ollu vaa lähinnä istuskelua, jutustelua ja pelailua. Huomennaki joku iha poikkeava päivä, Torstaina vapaata ja Perjantaina jotai palkintojen jakoa. Apuaaaa sinne se peruskoulu sitte meni ;( MAHTAVA fiilis, mut silti haikeeta. Itken varmaa ihan hirmuna Lauantaina (tai sitten en).

Kohta lähen valmistautuun huomiseen. Toivottakaa onnea et saan yöllä nukuttua, oon nimittäin ihan järkyttävän flunssapöpön kourissa.. :/

Ei kommentteja: