sunnuntai 1. toukokuuta 2011

"pelaan himas taskubiljardii, mun häät maksaa miljardii"

Nonii, nyt sitte vielä toinen postaus tälle iltaa :D Löysin nimittäin kameran ni siel oli muutama kuva perjantailta. Harmi vaa, mun kamera hajos vappugaalan ajaks ja korjautu heti sen jälkee(!?!?!?!) joten sieltä ei siis kuvia.



HEhehee, täs kuvas näkyy jotenki toi mun mekko :D

Tänää sit olinki iltapäivällä Alinan ja Minnan kans. Meidä musiikinlopputyö harjottelu kusi, ku Lotalle nous kuume. Mä ja Minna lenkkeiltii joku 12km ku käveltii Pattijoen ABC:lle ja sielt takas Raahee :D Aaa mun jalat on kipeenä. Aattelinki jos täs menis käväsee lämpöses suihkus ja sit käpertys peiton sisää ja kattelis leffaa, ku kävin vuokraa illaks itelle Sisko tahtoisin jäädä. Oon nähny sen jo kaks kertaa, mut edellisest kerrasta on jo yli puol vuotta, joten eiköhän se ois tuon leffan paikka taas ;)


Tänäää tapahtu kans jotai skitsoo!:D Mä ja Minna makoiltii antinkankaan koululla semmoses telinees, ni nähtii molemmat taivaalla tuhansia semmosia palloja! Vähä niinku minikokosia saippuakuplia. Mitähän ihmettä!?!?!


Minnan kans kuunneltiin tätä koko tulomatka ;)

Ei kommentteja: