lauantai 11. kesäkuuta 2011

diipadaapaduu...

Aah, ihanat helteet vaa jatkuu! Harmi vaa näyttäis ainaki forecan mukaa viilenevän Maanantaina ;(


Toissapäivänä saavuin siis Etelän lämpöön isille Sipooseen ;D Vaikka kerranki voi sanoo ettei Pohjoisen Raahenkaa lämpötilois ollu mitää valittamista! Väriäki on tullu jo pintaan ku oon viikon maannu auringos :)

Lähin siis Perjantai-aamuna Aken kaa junalla Helsinkiä kohti. Akke tuli junalla siihe Hämeenlinnaan ja oli ihana taas nähä Akkea TOSI pitkästä aikaa ja jutella kaikkee henkevii maan ja taivaan väliltä! :D Oikeesti puhuttiin kaikesta ihmissuhteista politiikkaan! xD









ÖöÖÖ joooo xD

Sit tänää me mentii käymää mökillä :P Tykkään meidä mökistä tosi paljo ja varsinki sillo ku mun serkku Anni on siel ;D Aina kalastetaan ja SEIKKAILLAAN yhes siel kaikis metsis jne :P Ehehehehehe













 Mun fisu!!! <3



Hahah, tänää jopa heitin mun talviturkin ;D Ja kalastin ton yhen ahvenen (<3) ja pari silakkaa xD

Mä ja Anni ollaan kehitelty joskus meidän oma kalastuslaulu:

"Ahvenet, tatuoituna koukkuun. Tahdoit vapauteen, mutta koukkuuni jäät.
Uit koukkuun, tiesin sen kosketin vain sun eväääs!!!!!!!!!! Uinti viimeinen
meidän kahden on tää...."

Aika dramaattinen..... Me ollaan selvästi tulevii sanottajii ;)

Huomenna sit ois suunnitelmissa EHKÄ mennä sellasee kesäkonserttii tonne Suvilahteen. Kuka haluis lähtee mun kaa???? :D

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ah sulla on nilkassa toi koru <3 t alina