torstai 9. kesäkuuta 2011

Heipparallaaa ihmiset!

Edellisestä postauksesta vastasi Alina :D Se tunkeutu mun koneelle ja bloggeriin ja päätti tehdä postauksen.

Kesä on siis lähteny aivan mahtavasti käyntiin. On ollu NIIN lämmin ja ihana ku on voinu vaa kavereiden kans aamusta asti ottaa aurinkoo ja mennä rannalle. Tää se on oikee kesä. Ja ihanaa vieläpä ku raahelaiset on liikkeellä. Rannalla on porukkaa enemmän ku oon ikinä siellä nähny. Viimesestä kunnollisesta postauksesta onki jo aikaa, ku oon vaa ollu ulkona ja sain kuvatki vasta tänää Maijulta.













Illatki on menny tyttöjen kans sopivasti jossain ulkosalla ja onpa ihanaa ku viel tosi myöhään illallaki tarkenee pelkällä topilla ja shortseilla.

Huomenna lähenki sit isille Helsinkii päin (tarkalleeeen Sipooseen). Oon siellä sit johonki Kesäkuun iha loppuun, joten Raahessa tavataan vasta Pekanpäivien aikaa! :( Mut kiva sillee, koska 18pv lähen nautiskeleen Italian auringosta :)

Mukavaa viikonloppua kaikille <3
PS! Voin melkeenpä luvata et isillä postailen hieman useemmin, koska aikaa on huomattavasti enemmän ;D

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei muista, että pitää vastata yhteishakutulokseen kesäkuun loppuun mennessä! kai sulla on joku avaamassa kirjeen ja hyväksymässä tuloksen kotona? :O

ada kirjoitti...

Kyllä vain :)

Anonyymi kirjoitti...

kuka toi poika on sunkaa tos junassa :D iha sika hyvännäkönen

Anonyymi kirjoitti...

eiku tos seuraavas postaukses :D sori oon kujalla katoin et nää on samaa

ada kirjoitti...

Akkehan se ;D Enkö mainitse sitä siin?:O