perjantai 3. kesäkuuta 2011

Tästä kesä voi alkaa...

Keskiviikko iltana lähettiii tyttöjen kaa grillailee :D Oli joku hassu extempore. Tulen syttyttämises oli vähä ongelmii ku oli satanu koko päivän, mut sit Joona toi sanomalehtiä läjän ni johan sytty!



Eilinen meniki kotona löhöillessä ja illalla mentii taas tyttöjen kans viettäää kivaa iltaa :)

Tänää sit oli peruskoulun VIIMEINEN päivä :O Kamalaaaaa..... Huomenna viel todistusten haku ja sit KESÄLOMA! Meen aamulla kampaajalle laittaan tukan :) Nii ja joku kyseli kuvaa mun päättäriasusta ni laitan siitä kuvan tähän.

Se on siis sama ku mun rippimekko.

Tänää oli kyl ihana päivä! Oli tosi lämmin ja otinki koulun jälkee paljo aurinkoo :) Koulussaki istuskeltii vaa välkät ulkona. Oon nii mielissää ku peruskoulu ohi!!!!!!! :) Enjoy kaikki viel kaikki siel yläasteella........ Eipä käy kateeksi ;)


Koulun ja auringon ottamisen jälkee hengailtii vaa minä, Maipu ja Minna kaupungis :) Oli tosi kesänen fiilis ja istuskeltii siel vaa auringos ja nautiskeltii!

Huomenna sit juhlitaan vähä tätä peruskoulun päättymistä ja sit on kans mun veljen Yo-juhlat. :) Nähelläänpä illalla kaupungissa tai missä ikinä ollaankaa illalla ;) Pitäkää kaikki tosi tosi hauskaa ja juhlikaa (tietenki kohtuuden rajoissa!) woaaaaaa ;)




Onko mitään kesäsempää biisiä? ;)

Ei kommentteja: